راز عشق

عشقم دوستت دارم

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ق.ظ

عشقم دوستت دارم

تا وقتی که زنده ام و نفس می کشم دوستت خواهم داشت

عزیزم از ممنون که به من عشق و دوست داشتن آموختی

دوست دارم برای تمام خوبیهات

دوست دارم به خاطر مهربانیهات

دوست دارم به خاطر وفاداری ات

دوست دارم به خاطر دوست داشتن هایت

من که عمری عاشقی بلد نبودم و از عشق فراری

اکنون از تو دانستم راز عشق را

راز عشق فقط تویی یعنی خود عشق

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
رضا امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی